Fredag den 30 oktober

När vi skulle lämna Antonio på dagis i dag så var det inga barn ute, först trodde vi att det var stängt men dom skulle tydligen ha inne dag.
Det var bara fyra barn på avdelningen eftersom att många är lediga, det är ju novemberlov.

kl 1 gick vi till Mvc, allt såg bra ut.
Magen är en cm mmindre än vad den var i samma vecka när jag väntade Antonio.
Bm trodde iallafall att jag stressad och det var därför jag hade fått förvärkar.
Inte så bra, jag ska nog ta det lungnare än vad jag brukar om det nu är möjligt :P
Får sitta stilla varje min om det ska vara möjligt, haha.

Efter dagis så kom mamma hit och vi och Antonio åkte till kyrkogården och tände två ljus för mormor och morfar.
Det var mysigt.
Nu är vi hema men ska gå coh hyra film, då kanske min man blir lite gladare.
Hej så länge :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

förvärkar. ett ord.

2009-10-30 @ 19:12:39
Postat av: jamila

inga bilder på din bulmage ju!!!!!

Och inte heller på antonio!

We like pics!!!!

2009-10-31 @ 15:44:24
URL: http://jamilaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0