Fredag den 16 oktober

Idag har Antonio varit hemma, morgonen började inte bra alls.
Antonio slängde sig på min mage när jag låg på ryggen sen dess har jag haft ont.
Får se i morgon om det gått över annars får jag ringa Vårdguiden.
Kl halv 12 gick vi till Bvc för att Antonio skulle få sin 1,5års spruta.
Först fick han smaka på en pepparkaka, vilket han gillade.
Innan han skulle få sprutan så gav barnmorskan en spruta till nalle,
sen fick Antonio och det gick jätte bra.
Tydligen med den här sprutan så kan man få feber så sent som två veckor efter och hög feber också 40grader, men jag hoppas att han slipper det.

Nu är vi iallafall ensamma min man är på träning och vi ska snart göra oss iordning och sova.
Imorgon kommer Maya och Lilima hit hoppas jag :) om dom inte glömmt :P
Hörs senare hej så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra med dig idag? :D

2009-10-16 @ 20:01:55
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0