Bebis saker


Älskar verkligen min mamma hon är bäst!
Antonio älskar henne också
Hon var här på middag ikväll och heltatiden så busade Antonio och sen sprang han fram och tillbaka och skrek mamma
(menade mormor)
(hoppas jag :P)
Sen sprang han rakt in i hennes ben så att hon skulle lyfta upp honom.
Hon lämnade iallafall lite mera bebiskläder.
Nu har jag väl det som behövs.
Ska endå köpa mera eftersom att allt vi har nu är vitt.
Vill ha en massa rosa kläder :D

Varje gång någon nämner hur kort tid det är kvar så får jag lite panik.
Måste väl erkänna att jag inte riktigt insett att jag ska få en bebis till.
Det känns som att man inte riktigt har tid att tänka på själv graviditeten nu andra gången,
lite elakt ja men så är det.
Antonio är ju endå den som är här och behöver oss.

Sen med andra barnet så känner jag iallafall att man inte behöver förbereda sig lika mycket.
Menar med förlossningen och att köpa alla bebis sakerna.

Allt vi behöver nu är en vagn.
Som nog är det jobbigaste att köpa, finns ingen sån som jag verkligen vill ha.
Men sammtidigt så när lillan är 8mån så kanske Antonio inte vill åka vagn länge.
Då kan man ju ha en vanlig vagn.

Alltså 10 veckor kommer att gå så sjukt snabbt, dessutom säger ju många att andra barnet kommer innan BF.
Man vet ju aldrig, många säger ju också att första ofta kommer efter Bf.
Antonio föddes ju i vecka 38, men men :D
Hoppas bara lillan kommer innan jul det skulle vara roligt :D


Kommentarer
Postat av: Maya

Du menar väl att Antonio kom i vecka 38? :)

Sjukt hur lite tid det är kvar för dig nu... spännade!! :)

2009-10-12 @ 08:52:48
URL: http://quetzalen.webblogg.se/
Postat av: Sara

Grattis till bebis i magen :) Vad spännande :)

2009-10-13 @ 10:12:50
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0