Aquaria


Godkväll.


Vi kom inte hemifrån förens vid 1.
Vi åt lunch i gallerian,
medans vi satt där åkte det massa bussar förbi.
Antonio pekade och vi sa att det heter buss.
Från och med det så satt han och sa Buss i säkert en timme :D
Vi tog bussen till aquaria.
Antonio blev lite rädd när det oskade i regnskogen.
Tunneln vid hajarna var stängd,
min man blev besviken eftersom att det var det han hade sätt iframemot.
Antonio tyckte det var roligt att kolla på fiskarna.

Det var ganska bortslängda pengar för min och min mans del måste jag säga.
Fanns inte alls mycket att se.
Efter åkte vi till Gallerian och kollade lite.

Nu sover liten han ska ju till dagis i morogn.
Jag ska träffa en kompis.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0