Jobbigt!


Imåndags blev jag sjuk.
Är jätte förkyld och har ont i halsen.
Feber har jag nog inte som tur är.
Min man är också sjuk, villket betyder att varken jag eller min man har kunnat hälsa på Isabel sen i lördags.
Vilket känns riktigt riktigt jobbigt.
Antagligen kommer jag inte kunna hälsa på henne förens på fredag eller lördag.
Villket betyder att jag inte har träffat min lilla dotter på 5 eller 6 dagar :'( 
Jag saknar henne så sjukt mycket!
Sammtisigt så är det ju bättre att vi blev sjuka medans hon är kvar på sjukhuset istället för att hon också var hemma och blev smittad.
Isabel kommer antagligen inte hem förens tidagast nästa vecka eftersom att vi nu är sjuka och sen så måste jag ju bo där några nätter inna hon får komma hem så ammnigen och sånt funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0