Nov. 9, 2009


Nu är det måndagsmorgon.
I går kväll var vi som sagt hemma hos svärmor.
Älggrytan var riktigt god :D
Antonio fick också isig lite.
Det var trevligt, fick lite ont i huvudet dom skriker när dom pratar haha.
Min man fick ett presentkort på Åhlens som jag fick sen.
Tänkt dra dit och kolla om dom har några söta bebis overaller, eller kläder till Antonio.

Han familj är lite roliga tycker jag, bo två pers i en lägenhet på nästan 200km.
Inte ens vi som nästan är fyra behöver så stort.
Har man pengar antar jag att man köper det man vill ha :P
Det har väl sina fördelar också :)

Antonio är på väg till dagis min man fick lämna honom i dag eftersom att han endå skulle ut.
Jag ska kolla på film snart och sen vila har skit ont i magen.
Hoppas det går över snart, inte det bästa för humöret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0