4 November


Uch jag mår riktigt illa, vet inte varför :S
Idag var mamma förbi här en sväng.
Satt och pratade lite.
Vi bestämde också att hon skulle få hämta A på dagis på fredag och sen ska hon vara barnvakt medans jag och min älskade man ska på bio.
Eftersom att vi kollat slaviskt på Screm Queens så ska vi så klart kolla på Saw VI.
Den går kl 5 så vi hinner hem innan liten ska sova, skönt det iallafall.

Nu måste jag faktiskt klaga lite, blir så otroligt irriterad på
en del i familjen som jämt ska klaga över saker vi köper.
Antingen om det är till Antonio bebisen eller till oss själva.
Nämner man det för någon så ska dom jämt säga,
gud va onödigt, det hade aldrig du när du var liten.
Spara pengarna till något roligare.

Alltså jag har parat med dom här varje gång dom säger det eftersom att jag blir så förbannad.
Vill jag köpa leksaker till Antonio eller Nya bebis kläder,
så har andra inte med det att göra.
Att jaginte hade fullt med leksaker när jag var liten skiter jag i, jag får köpa vad jag vill till mina barn.
Sist var det då mamma idag som var här och klagade på dammsugaren som A fick i veckan.

Då kan jag känna lite så här att jag ska behöva gömma unda allt vi köper just för att slippa det här var eviga gång.
Varför stör det dom så mycket?
Visst att vi inte har överdrivet mycket pengar men om jag nu ska lägga pengar på "onödiga" saker så är det klart att det ska vara till mina barn eller min man.
Saker till mig själv köper jag typ aldrig, just för att jag har det mesta och jag behöver igenting just nu.

Jaja här kommer lite bilder.


Så här såg våran lilla katt Puma ut.



Antonio håller på att välja glass.

Mina älsklingar på Aquaria


Lilla plutten hemma hoss sin farmor.
Han är riktigt duktig på att spela piano.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0