Kyckling mackor med coca cola

På mogonen mådde jag jätte illa jag jag väkte min man och han fick vara uppe med Antonio.
Jag fixade bara välling och lite frukos till bebisen sen somnade jag.
Min man kom in med Antonio kl 1 så han skulle få vila, han somnade nästan direkt.
Jag mådde lite bättre så jag gick upp och drack oboy.
Efter en ich en halv timme vaknade Antonio så jag fixade lite sen lunch till honom, blodpudding igen.
Men han åt väldigt lite, sen lekte vi lite i vardagsrummet.
Sen skulle vi gå på promenad, men vi komm bara till Ica.
Sem gick vi hem igen.
Jag kockade potatis till bebis så fick han frikadeller till det.
Han åt väldigt väldigt lite igen, vet inte varför.
Till kvällen ville han inte ha välling heller.
Nu sover han iallafall men han har typ vaknat 3 gånger redan, antagligen för att han är hungrig.
Tror han somnade kl 8.
Jag har bara ammat honom sen har han somnat om igen.
Till middag blev det baget och kycklig mackor och cola =)

I morgon ska jag troligtvis träffa syster yster, det var ett tag sen.
Så det ska bli trevligt, vill träffa hennes två illrar får se om det går, vill bara inte att bebis ska bli biten.


Antonio är så gullig han tycker verkligen om katten nu, han fick den av sin Gudfar.


Mina älskligar, sjukt vad jag älskar dom båda!
Tycker att Antonio blir mer och mer lik sin papi.


Kommentarer
Postat av: PRINCESKI

aww, vilken fin familj du har :)

2009-05-04 @ 12:44:04
URL: http://princeski.blogg.se/
Postat av: emma

er son är så sjukt söt (:

2009-05-04 @ 20:57:33
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: carro

gud vilken söt unge!

2009-05-06 @ 22:50:08
URL: http://caaarolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0