Illrar


Idag vaknade vi kl 8 tror jag.
Jag fixade lite frukost till bebisen och till hans papi, medans dom satt och mumsade i sig mackor duchade jag.
Sen ringde syster och sa att jag kunde åkte hemmifrån kl 11 och så kunde vi mötas och gå till Babyproffsen tillsammans.
Men innan vi gick var jag tvungen att ringa Fk och avsluta min föräldrarpenning.
Sen åkte vi direkt hem till syster, hon mötte oss i dörren med en av illrarna killen, men han kunde bitas därför höl hon honom. Sen la hon in honom i buren och vi fick träffa lilla tjej illern, hon var jätte söt, Antonio satt på golvet och hon sprangrunt och nosade på honom. Hon var så söt men sen somnade hon i sängen.
Mamma kom förbi syster också så vi gick upp på vinden och kollade massa lådor.
Sen gick vi till apoteket och köpte babysolspray, 195 kr fan va dyrt!
Sen åkte vi hem till mamma och åt middag.
När vi kom hem var vi båda jätte trötta så Antonio drack välling sen somnade både han och jag, vaknade inte förens halv 10. Mår illa som fan igen.
Ska snart sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haaaaaaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa vilken jääääääääääääävla gullig unge!!!! bilden i hörnet...ge mig honom man vill ju bara pussa och pussa och pussa meeeeeeeeeeeeeera

2009-05-06 @ 17:49:15
Postat av: Julia

Härlig blogg du har! :)



julia.

http://www.carrierofdisease.blogg.se

2009-05-06 @ 22:47:53
URL: http://carrierofdisease.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Varför mår du illa hela tiden? Är du gravid gen? Hoppas det! Ni får ju söta barn... :)

2009-05-07 @ 12:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0