Söndag

Idag har varit en till jobbig dag, Antonio vaknade halv 3 i natt och vägrade sova, så han fick vara uppe en stund.
Sen sov han till halv 11, vi kom inte ut förens kl var 3 tror jag.
Jag höll på att spy och svimma, sen skulle vi handla också så då fick jag bita ihop lite.
Vill ju inte spy på ica, pinsamnt.

Idag ringde iallafall min Gudmor som bor i skåne och sa att hon skulle komma upp till stockholm på tisdag.
Så då ska vi ses, hon har inte träffat Antonio än.
Skulle åkt ner till dom förra sommaren men sen fick min Gudfar en stroke, så det blev inget med att åka dit.
Nu mår han som tur är bra igen.

Imorgon ska vi till Bvc och väga och mäta Antonio, det var en månad sen, så det ska bli roligt att se om han växer.
Bebis är fortfarande vaken, han vägrade sova, så nu försöker vi vara så tråkiga som möjligt så han inte vill vara vaken längre, haha får se om det fungerar.
Juste Antonio gick hela, nästan vägen från ica hem till oss, helt själv.
Han är så duktig.

Skriver kanske senare i kväll, jag och min man ska kolla klart på filmen från i går, som vi inte han kolla klart på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du

2009-05-26 @ 16:01:43
URL: http://sexymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0