Sol

Idag fick jag vila jätte länge.
Antonio vaknade nämligen kvart i 6 på morgonen, sjukt tidigt.
Eftersom att min man var och gibbade ringde jag honom och sa att han skulle åka hem om en timme, så han kom hem
halv 8 så då fick jag vila.
Medans Antonio var med sin papi.
Jag blev väkt kl 1 tror jag sen lekte vi lite i vardagsrumet, sen gick vi ut.
Jag hade inte ätit på hela dagen så vi gick ut tull grillen så fick alla en varsin koktkorv, och sen åt jag och min man glass efterdet, sen fick vi på promenad till stora parken.
Det var jätte skönt ute massa sol =)
Vi var säkert ute två timmar, sen på vägen hen träffade vi en annan ung mamma som hade två barn och en hund.
Så vi pratade lite med henne eller a min man gjorde det medans jag gick runt med Antonio.
När vi kom hem var kl redan 6 så medans min man städade i köket fixade jag middag till bebisen.
Han fick blodpuding och välling men han villa bara ha blodpudding.
Sen han kl redan bli 8 innan han somnade.













Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Söööööt!!

2009-05-03 @ 09:42:27
URL: http://v
Postat av: Jenny

Måste bara säga vilken gullig son ni har :)

2009-05-03 @ 11:44:37
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0