Senaste dagarna

Vi kom hem halv 8 i går på morgonen.
Kryssningen var jätte rolig. vi spelade bort massa pengar och så badade vi och åt en massa och sen på kvällen satt jag och Maya ich pratade medans killarna drack.
Antonio sov som en liten prins, det var nog för att båten gungade så mycket.

Igår när vi kom hem somnade vi alla tre och vaknade inte förens halv 1 då gick vi till globen och sålde filmer och sen åkte vi till gamla stan och till den där butiken där dom säljer manga.
Jag hatar att gå dit eftersom att det oftast bara är massa manga nördar där :P
Sen gick vi till tacko bar och åt, Antonio fick smaka men han gillade det inte så han fick frikadeller istället.
Sen köpte vi jordgubbar och åkte hem, Antonio somnade vid 8 och jag me, min man väkte mig vid 11 så kollade vi på den sista filmen av Underworld, den var riktigt bra.

Idag vaknade Antonio halv 8 och så kollade vi lite på barnpogram, sen åt vi frukost.
Min mamma ringde och sa att vi var bjudna på middag hoss hennes kille i kväll, vi ska grilla.
Nu ska vi snart gå ut, Antonio har inga skor.
Han har ett par men dom är jätte varma, sen har han ett par som han fick från mamma när hon var i chile, men dom är förstora. Mamma skulle ta med mina gammal sandaler och se om dom passar honom.
Nu ska jag dricka min jordgubbs bål!
Skriver mer i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0