Lördag

Idag som vag tils kl var halv 2, Antonio var med sin papi undertiden.
Fan fattar inte varför jag måste vara så trött hela tiden, det är ju as tråkigt.
Mamma kom hit vid typ halv 3 och så gick hon ut med Antonio på promenad, medans jag och min man städade.
Han inte riktigt bli klar men vi får ta resten i morgon, dessutom trodde jag att det var söndag i dag, så jag var helt instäld på att vi skulle gå till Bvc med Antonio i morgon.
Men som tur var sa mamma att det bara var lördag och att vi kanske kunde komma hem till henne i morgon och äta middag. Villket är jävligt skönt eftersom att man blir lagom trött på att laga mat hela tiden.

Juste haha Antonio kan visst gå sjulv ute med skor, det var bara det att han inte brukar vilja gå själv när vi är ute.
Dessutom har han haft fel skor på sig, han hade såna som var jätte hårda men nu har han ett par bättre.

Snart när det blir lite mörkare ska jag och min man ha mys kväll, kolla på en läskig film och jag ska äta natutgodis.
Skriver kanske mera senare i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0