Jag har en egen dator.

Nu har jag köpt en liten dator, jätte gullig.
Idag är det onsdag och det är igentligen skola, men i sen i går morse har jag mått piss.
Vaknade kl 10 i går och hade jätte ont i huvudet, efter enstund började jag spy och jag spydde typ i tre timmar, as jobbigt.
Men efter jag hade vilat med Antonio så kännde jag mig bättre så vi åkte in till stan och köpte en dator.
Imorse mådde jag inte så bra heller dessutom försov jag mig, men men.

Idag vet jag inte vad vi ska göra men nästa vecka ska vi åka på Kryssning med Maya, Lilima och Tutul.
Det ska bli riktigt roligt hoppas jag mår bättre då. 

Skriver med sen ska kolla om man kan fixa bilder på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0