Idioter!

Igår var jag riktigt förbannad, men orkade inte skriva om det.
Så jag gör det nu.

Igår var jag inne på Familjeliv.se
Där var det en mamma som undrade om hon överreagerade på att hennes 1åring fick smaka cider.
Så var det en mamma som sa att hon hade låtit sin lilla unde smakat på champange utan typ bry sig.
Nägon annan som lät sin 1åring smaka på öl ibland.

Va fan! Är dom sjuka eller?
Om någon skulle låta Antonio smaka på alcohol skulle jag fan döda dom. eller iallafall förbjuda dom att någonsin träffa honom igen!
Även om det är jätte lite alcohol i så låter man inte ett littet barn smaka.
Vuxna tycker man ju kunna veta lite bättre!
Så är det några där som säger att det även finns alcohol i vanligt livsmedel, men det är väl inget skäl till att låta dom smaka på vuxen dricka!?
Så dom som låter sina små barn äta chips, choklad, och dricka cola.
Varför lära ett litet barn sånt, dom behöver inte ens veta att det finns.
Dom har ju hela livet på sig att äta godis och sånt när dom blir större!

Blir så förbannad, ens barn är det viktigaste som finns inte fan ska man ge dom massa skit dom inte behöver!
Ska dom inte låta barnen prov röka också?
Jävla idioter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0