Bilder från Skansen

Lemurer


                             Vet inte vad dom heter, men söta var dom


 Antonio kollar på hajar


Knubbsäl


Mamma björn och tre bebis nallar


Antar att det är nalle bebisarnas papi, han var i en egen bur


Lobos, min man tog bilden, man såg dom först inte men det ligger fyra sycken där.





Passande till i dag såg Antonio ut som en riktig äventyrare.


Haha min man har sockervadd på huvudet, ser ut som en mössa.


Jag och bebis, har att visa bilder på mig själv men ibland måste man bjuda lite på sig.


Glömmde att berätta att min man skrämde livet ut mig i dag på skansen.
Det var nämligen så att han skulle kolla på vargarna, då kunde man gå in i ett litet hus.
Så sa han att det låg en död räv där inne så jag ville också kolla.
Det var ett litet trä hus, och av oftast finns det uppstoppade djur  i sånna hus.

Som en det vet är jag helt LIVRÄDD för uppstoppade djur och har alltidvarit det.
Frågade min man om det fanns några dar inne men han sa nej och lovade.
Precis när jag skulle kolla in så skrek han - Jo där är en.
Jag blev så rädd att jag nästan började gråta, för det enda jag såg var en bakdel på en trävarg.
Men när han skrek så trodde jag att det var en uppstoppad varg.
Fy fan va jag blev arg på honom, sen vågade jag nästan inte gå in där.
Min man fick hålla mig i handen.
Sen sprang ja nästan ut därifrån när vi kollat på det döda djuret som låg inne hoss vargarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0