Idag

kl är nu nästan 11, orkar nästan inte skriva.
Kom hem kl 7 tror jag, Antonio och jag var och fikade med några kompisar.
Vi satt och snackade om skoltiden.
Som tex vi var elaka mot en tjej som följde efter oss, men nu när vi är lite äldre så förstår vi att alla som var lite konstiga hade en anledning att dom var som dom var, sånt förstår man ju inte alltid när man är yngre.
Man kan kalla någon för cp eller damp barn utan att igentligen veta vad det betyder.
Det var väl det som hände när vi var små men också för att ungar för det mesta är konstiga.

Det var väldigt trevligt att träffa dom, men det kändes verkligen att vi är väldigt olika dom snacka om massa författare och poeter eller vad det var som jag aldrig hade hörtalas om, sen jobb problem eller skolproblem.
Det händer ju massa i mitt liv men på ett väldigt annurlunda sätt, så jag kan inte prata med dom om det på sättet som dom kan prata med varandra.

Nu orkar jag inte skriva mera, är så trött att jag knappt vet vad jag skriver godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0