Lång dag

Idag eller igår vaknade jag kl 10.
Antonio och jag tog ett bad eftersom att vi skulle hem till mamma.
Vi gick hemifrån kvart över tolv, eftersom att jag trodde att det var varmt ute så tog jag min nya jacka med bara en vanlig tröja under, men direkt efter att vi kom ut på gården blev det iskallt.
Jag orkade inte gå upp och ta på mig en tjock tröja eftersom att det är jävligt jobbigt att åka upp och ner med vagnen. Dessutom trodde jag att jag skulle missa bussen, när vi kom till
bussstationen i typ tio min, detvar as kallt.
Antonio hade som tur var somnat redan i hissen, han sov hela vägen hem till mamma, vilket jag tyckte var jätte länge.
Nu när jag tänker efter sov han högst 30 min, Mamma och Lima mötte oss vid bussen.
Lima blir alltid så glad när hon ser en att hon gnäller och piper så det var säkert därför Antonio vaknade.
Mamma bjöd på pasta sallad, för första gången gillade jag soltorkade tomater men det kanske var för att mamma hade gjort egen sås till dom.

Till efterrätt blev det mormors paj. Min mormor gjorde alltid sån paj till julafton. =,( Saknar min mormor och morfar jätte mycket!!! Kan inte skriva mer om dom då kommer jag bara börja gråta, det har jag inte tid med nu om Antonio vaknar.

Iallafall stannade vi i tre timmar, alla tyckte att Antonio var så snäll gullig, fin och jätte lugn.
Min lilla bebis är bäst i världen!  ( Bara så ni vet) hihi

När vi kom hem somande jag på soffan, så Antonio fick vara med pappa tills han skulle sova då fick jag gå och lägga mig i sängen och amma honom så han somnade, så vaknade jag inte förens 10 då åt vi middag.
Nu ska jag snart sova.


Antonio fick lyssna på musik i hörlurar, han ser smått förvånad ut.


Han lyssnar mera och ser lika förvånad ut.


Leker med pappas Ipod.





Min mans tatuering, för er som inte ser det står det Antonio.




Antonio leker Dj igen,


Sööötttt!!


Min fina lill kille.


Mina älsklingar!!
Älskar er mest av allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0