Tvätt

Tvätten är i torkskåpet och jag och Antonio är i data rumet, han sitter i sin spjälsäng och leker eftersom att han inte vill gå i gå stolen så mycket längre.
Mamma ringde nyss och sa att vi skulle åka och kolla på en vagn senare i kväll eftersom att vagnen som vi har e helt kass gnisslar och är jätte jobbig.
Eftersom att vi vaknade sent i dag så ska jag snart göra mat åt Antonio och mig.
Calle är på möte och ska försöka få ett jobb, hoppas det går bra.
Han kommer inte hem förens halv 5 och tvätten blir kl 4 så det betyder att jag måste kläpå Antonio alla kläder och sätta honom i vagnen och sen gå ner till tvättstugan sen ta ner all tvätt och sen är problemet hur jag ska få upp allt till lägenheten.
Två stora kassar är det, så antagligen måste jag gå två gånger eftersom att jag måste ju köra vagnen med en hand.
Jobbigt jobbigt...


Det skulle vara lättare om bebis kunde gå själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0