Tillbaka igen

Nu är jag här igen och hade tänkt att börja skriva.
Problemet är bara att vårat intenet inte fungerar, så jag får skriva när jag kan =)
Antonio sover och har blivit mycket bättre på att sova, ibland sover han så många timmar i sträck att jag får tråkigt och vill att han ska vakna =)
Han har blivit så stor nu kan han stå upp själv utan att hålla isig, men bara iblan när han inte tänker på det, haha
snart ett helt år har gått sedan han föddes.
Jag saknar att ha en liten bebis, hihi men min kompis har en dotter som snart är två månader hon är så sjukt söt och såå liten, hoppas att hon och Antonio blir bra kompisar.
Det är bra att ha en kompis som också har barn annars hade bet blivit väldigt tråkigt, alla andra mina kompisar är så upptagna eller lever bara så annorlunda  liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0