Soppa

Ursäkta att jag inte skrivit på länge men jag har inte orkat.
Just nu håller jag på att laga soppa, thai soppa eller något sånt, första gången vi ska äta det så jag hoppas att det smakar gott.
Antonio kryper runt som vanligt i vardagsrummet med pappa, han gnäller väldigt mycket nu eftersom att han är hungrig.
Idag ska jag kolla på Unga mödrar som jag har missat massa avsnitt av sen ska jag och min man kolla på Ballar av stål och till sist The secret life of the American teenager. Det sist nämnda kan jag inte påstå är så vidare bra men jag brukar kolla på det iallafall.
Nu får vi bara se om Antonio tillåer mig att kolla på tv.
Dessutom ska en kompis interjuva mig, det var något till hennes skola =)
Läger upp nya bilder på min lilla prins snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0