sjukling

Antonio är sjuk, valle är sjuk och jag har ont i huvudet, villket har gjort att calle och jag hat tjafsat hela dagen över minsta lilla sak.
Stakars Antonio är jätte förkyld sonret bara rinner och rinner =(
Sitter och kollat på The hills på datorn medans Antonio och calle är i vardagsrumet och leker.
Idag har min morbror varit här och hälsat på, trevligt att träffa honom men han stannade inte så länge.
Just nu hoppas jag bara att Antonio kan sova bra i natt och inte blir täppt i näsan, det är jätte kallt i vårat sovrum.
Sovrummet är nuförtiden mitt och Antonios, calle ska få datarumet som sitt eftersom att han snarkar så mycket och väcker Antonio på natten, så han får inte sova med oss längre, hihi 
Skriver mer senare och lägger upp några bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0