Så sjukt! =)

Medans jag kollade på Unga mödrar så badade Antonio med pappa.
Nu ligger liten och sover.
Måste bara säga att jag är grymt avudsjuk på tjejen i unga mödrar som är gravid igen, jag vill också =)
Pratade föresten med mamma om en till bebis, så nu vet hon att jag vill ha ett till barn nu.

Antonio är så sjukt gulligt, ibland när han ligger och ammar börjar han skratta helt utan anledning, så söt!
Min lilla prins är så sjuk söt hela tiden för den delen, älskar honom så sjukt mycket.
Han är så perfekt, gull unge!


Sånna här blickar kan man få om man inte passar sig.


Antonio ville sitta och gunga i bilbarnstolen, så söt.


Så söt frisyr, han har precis haft mössa på sig därför håret är så platt.


Haha Antonio kommer bli Dj när han blir stor


Leker  tittut under pappas arm.


Ålskar den här bilden, hihi han ser så söt roligt ut =)
Han har en macka i handen, jag kanske störde honom när han åt =)

Ne nu ska jag kolla på tv, skriver mera senare.





Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej söt! Designen din är inlagd nu, hoppas att allt ser bra ut från din dator! Om inte, hojta till. Puss!



/Din designer

2009-03-24 @ 21:43:43
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: dezzi

älskar din bebis:)

2009-03-25 @ 18:58:13
Postat av: sanna

så himla söt han är, din son :) tänkte bara säga det :) kram

2009-03-26 @ 00:03:23
URL: http://sannagros.blogg.se/
Postat av: Robin Corner

Hejsan anna gud vad stor Antonio har blivigt och jag hoppas att jag och elin är bjuden på kallaset !! hälsa caaros från mig puss & kram

2009-04-02 @ 00:22:59
Postat av: Robin Corner

Hejsan anna gud vad stor Antonio har blivigt och jag hoppas att jag och elin är bjuden på kallaset !! hälsa caaros från mig puss & kram

2009-04-02 @ 00:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0