Hur värderar du dig själv?

För några dagar sen när min man och jag var på promenad med Antonio så frågade min man mig om hur jag ser på människor om jag tycker att jag är bättere än andra och varför.

En ganska svår fråga, men ibland tycker jag att det är självklart!
Jag måste faktiskt säga att sedan jag blev mamma har jag blivit ganska hatisk, så jag kan inte påstå att jag är bättre än andra, men varför jag har blivit så är för att jag får en reflex att jag måste skydda Antonio mot alla som jag inte känner.
Som om någon stirrar på oss på tunnelbannan eller inte flyttar på sig eller folk överhuvudtaget.
Det har fatiskt blivit väldigt jobbigt men man vet aldrig vad som kan hända det finns massa idioter!!!

Ja jag frågade min man samma sak och han sa att han inte såg sig vara bättre än andra människor,
snällt sagt=) inte lika elak som jag =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Ser nog mig själv som lite bättre än vissa ja...

Blir mer riktigt hatisk mot folk som är ivägen och så:) Hönsmamma är jag nog med...



Ställde du frågan tillbaka till din man?=)

2009-03-07 @ 23:26:34
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0