Vill sova!

Igår hann jag inte skriva hade så mycket att göra i dag har det varit lite lugnare.
Jag har packat och städat lite, fan vad mycket man behöver packa när man har en liten.
Snart kommer svärmor hit och hämtar packningen, som hon tar med i bilen som tur är.
På hem resan måste vi ta allt själva.

Tåget går iallafall 14:21 i morgon så vi hinner fixa lite innan.
Hoppas Antonio kan sova lite på tåget för det tar ca 4 och en halv timme att åka + 1 bytte.

Hatar igentligen att åka tåg men nu när vi bara har vagnen och skötväskan + en liten ryggsäck ska det nog gå bra.
Slipper man tänka på att man kanske inte hinner få med allt på tåget.

Just nu väntar vi på min man som ska kolla klart på film innan vi får äta middag sen ska han bada med Antonio och sen ska han få Antonio att somna så man kan säga att det blir en skön kväll för mig.
Inte ofta jag inte behöver göra allt ensamm.

Skriver mera när Antonio har somnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0