Väntar på kyckligen

som snart är klar, är jätte hungrig, Antonio fick sin mat innan så nu sitter han och äter.
Min man är ute och letar efter sin syster som stack iväg.
Hon fattar inte att hennes mamma behöver hjälp efter operatinonen och hon bara klagar och klagar.
Det som blir jobbigt det är att min man alltid måste vara medlare mellan dom, så alltså är han typ 30% av tiden med mig och Antonio och resten med dom, eftersom att det alltid är tjafs.
Just därför har jag lust att bara åka hem, hans syster beter sig som en 5 åring måste alltid ha upmärksamhet.
Han säger att han måste gå ut och leka med henne så inte hon blir sur, hon är fan 13 år!
Inte fan krävde jag att min syster skulle leka med mig när jag var 13.

Idag har iallafall inte varit någon bra dag, har varit trött och grinig hela dagen och det blir inte bättre för att Antonio bitts och rivs och sparkas och att alla andra bråkar och har sig.
Tror jag ska sova tidigt i dag.
Får se om jag skrver mera senare hej så länge

Kommentarer
Postat av: Okana - lyckligaste blivande mamma

SV: Nej, nu är det inte alls lång tid kvar. Längtar som fan :)

jag lägger till dig nu :)

kram <3

2009-06-30 @ 21:04:03
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0