Torsdag 25 Juni

Vi är i skåne, det är varmt som sjutton och blåser lite lagom.
Vi har varit här en vecka nu, det har varit ganska lungt.
Lite bråk och massa gnäll men annars ganska lungt.
Idag har vi varit inne i Båstad och kollat lite, inte så mycket att kolla på.
Vi köpte en liten bebis pool och så åt vi lite glass och kollade på Tennis bannorn där Tennis veckan är.
Sen i söndags kväll är vi ensamma här, svärmor har opererat bennet och min mans syster är på ridläger.
Men i morgon kommer dom tillbaka.

Antonio har badat lite i havet och min man också.
Jag har faktiskt inte badat än, bara i en liten pool vi köpte.
Det är så kallt så man bara kan gå i till knäna :P
Vi ska vara här en och en halv vecka till sen ska vi till min mammas landställe.

Juste idag köpte jag också Comviq kontant surf därför kan jag nu skriva =)
Skulle inte klara mig utan internet många dagar till.

Skriver mera snart =)

Hahha juste Antonio kan säga Bulle, han är så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0