Middag

Det gär med skolan jo klart jag kan gå där när andra bebisen är född, men det känns inte så jätte roligt delvis för att tjejerna i klassen och jag är välgigt olika.
Dessutom verkar inte skolan så jätte seriös, dom typ är aldrig i skolan.
Men jag får väl se vad som händer.

Idag vaknade Antonio iallafall kl 12 men jag var fortfarande helt död.
Min man och jag var uppe i går kväll och kollade på filmen Taxi den var sjukt rolig.
Men i dag var vi i parken och antonio gick bara omkring sen gick vi till fotbolls planen och min man flög med sin helikopter. Nu väntar vi på att maten ska bli klar, sen middag igen men det gör inte så mycket i dag eftersom att han vaknade så sent.
Ikväll ska jag äta marängsviss och äta vindruvor.
Imorgon kväll ska Antonio barnvaktas av sin mormor, jag och min man ska på middag, min mans typ morbror fyller år.
Hoppas det blir riktigt godmat, tror det är på någon resturang.
Vi ska vara där halv 7 så det blir ganska sent, så jag hoppas att mamma kan få Antonio att sommna.
Nu ska jag kolla om maten är klar sen kansek jag skriver mera sen om jag inte somnar när jag nattar Antonio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0