Jag vill ha fint väder

Idag är det tråkigt väder igen, det är så tråkigt.
En sån här dag vill man bara shoppa, men vi har tyvärr inga pengar, då menar jag inga alls!
Imorgon fyller jag år, känns lagon roligt.
Jag vill ha massa massa presentar men jag önskar mig ingenting.
Jag har blivit så gammal att jag har allt, typ.

Eller jag vill ha massa saker men inte direkt till mig, även om det typ är 1000 månader kvar tills bebisen kommer,
så vill jag köpa bebis saker.
Som en Tvillingvagn, Antonio är ju så liten så vi måste köpa en sån.
Sen om vi kanske ska köpa en spjälsäng till.
Sen en massa massa sommar kläder till Antonio.
Men vi får väl se om jag ens får en present i morgon.

Fan va jag var klantig i dag föresten, jag skulle gå på toan och så lämnade jag Antonio inne i vardagsrummet hoss sin papi.
När jag öppnade toa dörren kollade jag fortfarande på Antonio och så Pang!
Jag slog upp dörren rakt på näsan, så det lät såm den knäcktes.
Fy an va det gjorde ont, sen gick jag in och kollade i spegeln då hade jag fått en skär sår, det blödde inte som tur var.
Men det gör ont och ser typ ut som att jag fått en rak höder på näsan.
Hahaha, fan va jag är klantig alltså.

Nu hoppar jag bara från sak till sak men det brukar jag göra eftersom att jag altid kommer på massa andra saker när jag skriver, så om ni tycker det är jobbigt får ni ursäkta.

Vi ska nog iallafall snart gå till globen igen för min man ska prata med dom som sålde helikoptern.
Sen ska vi följa med honom till hans tandläkare och sen ska han köpa en present till mig om han hittar något roligt.

Antonio och min man sitter i Antonios rese säng och har gjort den till en koja, dom är så söta.
Dom har lagt ett lakan över så man ser dom inte men man hör hur dom pratar och busar där inne,
Då och då sticker Antonios huvud upp.
Min söta lilla bebis!

Aja skriver mera senare om jag hinner och orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0