Godnatt

Ska snart sova tror jag, är väldigt trött.
Hoppas Antonio sover bra inatt, i morgon är det skolavslutning får se om jag går.
Om någon från klassen ska gå, annars känns det ju ganska töntigt.
Mamma skulle tydligen lämna Lima här vid 8 i morgon och hämta henne vid 12.
Så om jag inte drar till skolan så får det väl bli en dag i parken som vanligt.

Ihelgen kanske vi skulle dra till Babyland med Antonios farmor och köpa en barnstol som han kan sitta och äta i skåne.
Sen om jag får in mina pengar i morgon måste jag gå och köpa sommar kläder till Antonio innan vi åker.
Har igentligen inte riktigt råd men han har bara vinterkläder, så det är inte onödigt iallafall.

Orkar inte sitta vid datorn mera nu finns inget roligt att göra här endå, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Gud vad söt din lilla pojke är !



Ha en bra dag!

/giovannetti

2009-06-12 @ 13:12:55
URL: http://giovannetti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0