Godmorgon

I dag känner jag mig duktig, vaknade kl halv 8 av att Antonio gnällde, försökte få honom att somna om men han vägrade.
Kl 8 gick vi upp bytte bjöja och kollade lite på Babar och ApTv, sen åt Antonio och jag frukost.
Han åt ganska bra en hel bannan lite välling och en halv macka.

Nu är min man äntligen vaken, eller a halft haha.

Det regnar idag igen, men jag hoppas det blir lite bättre senare i dag så vi kan gå ut,
annars vet jag inte vad vi ska hitta på.

Skriver mera senare om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Du har bra åsikter.^^ Tycker också att man ska vänta länge med sånt där. När båda tycker att det känns rätt.

2009-06-14 @ 14:02:25
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0