Ganska bra väder

Nu sitter jag här och vi ska nog snart gå ut, det har blivit fint väder igen.
Idag vaknade jag kl 7 men vi gick inte upp förens halv 8, jag gjorde iordning Antonio för vi skulle till skolan.
Vi gick till tunnelbannan i regnet när vi kom fram regnade det fortfarande.

Jag har ingen kod eller något kort till dörre i skolan så jag kunde inte komma in, jag hade hoppats att vi skulle träffa någon annan från skolan på vägen men det gjorde vi inte.
Så vi stod och väntade en kvart sen blev Antonio väldigt kall så jag bestämde att vi skulle åka hem.

När vi kom hem så var Lima redan hemma, vi vilade direkt.
Sen åt vi lite lunch sen har vi inte gjort så mycket mera.
I morgon ska min man till tandläkaren då ska jag och Antonio följa med sen på fredag fyller jag 20.
Jag känner mig så trkig för jag har inte önskat mig någonting, jag har typ allt.
Men jag ska iallafall få min favorit mat hemma hoss mamma på lördag, sen blir det tårta också.

Jag ska försöka dra med mamma på stan och köpa lite sommar kläder till mig och Antonio.
Jag måste köpa en klänning och shorts, Antonio måste också ha shorts sen en shorta.
Jag älskar att köpa kläder till bebisen men hatar att köpa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0