Frieri och bebisar

Fick en fråga om vad som kom först bebis eller giftemålet.
Min man friade till mig på alla hjärtansdag 2007, tre månader efter att vi träffats, hihi.
I juli 2007 blev jag gravid, det var planerat av mig haha, min man sa bara händer det så händer det.
Jag blev gravid månaden efter att jag tog ut men p-stav.

Vi gite oss i februari 2008, den 16 så nästan exakt ett år efter att han friat.
Det finn så många som säger att deras förhållande har blivit sämre efter dom gift sig, men vårat har bara blivit bättre.
Vet ioförsig inte om det beror på giftemålet eller på Antonio.
Nu med andra barnet blev jag gravid på första försöket, då menar jag inte första månaden, utan försöket.
Så nu efter den andra bebisen så ska vi vänta, eller a om det är en tjej så räker det nog med två =)
Även om det blir en kille så kanske det räcker, haha.

Men så tänkte jag på det här med att bli gravid, jag eller vi har ju väldigt vädigt tur som kan bli med barn så lätt,
så har jag hört massa par som försöker i flera år utan att lyckas.
Det är väldigt hemskt och väldigt tur att vi inte har det så, men bara för det betyder det inte att vi ska skaffa typ 10 barn.
Även om jag skulle vilja det så blir det nog lite väl många.
Men vi får väl se jag har ju hela livet på mig, haha,

Fan va jag är glad att jag är mamma, det är verkligen det bästa som finns.
Att se Antonio le och skratta och bara må bra, sen skär det ju i en hjärta när ens lilla bebis gråter.
Även om det inte är farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0