Film time

Kl kvart i sex sa min man att jag skulle få vila en halv timme.
Han väckte mig kvart i åtta.
Antonio fick mat sen sa jag att vi kunde ha mys kväll i dag och hyra film.
Så vi gick till video butiken och valde en varsin fil och tog lite godis och ostbågar.
Har varit så sugen på det sen Antonio har gluffsat i sig sina majskrokar.
När vi kom ut så kom jag på att det inte skulle bli myskväll eftersom att min man och jag har verkligen olika smak på filmer, vi brukar bara kolla på skräck filmer tillsammans.
Men nu blev det som det blev, min man hyrde någon kina film och jag The House Bunny.
Älskar sånna där riktiga tjejfilmer.

Nu sover Antonio iallafall och min man kollar på sin film och jag väntar på min tur.
Kanske kollar med honom ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0