Ensam hemma

Det är bara jag hemma, för första gången typ.
Min älskade man och son är ute på stan och skulle köpa present till mig.
Innan dom gick gjorde min man världens godaste pannkakor, skojar inte!
Ska snart städa lite innan dom kommer hem.
Min syster smsa nyss och berättade att deras lilla iller har cancer, stakare!
Det är den lilla söta, hoppas den blir frisk.

Oj nu kom dom visst redan hem, jag fick två filmer och en cd skiva!
Precis vad jag behövde =)
Antonio ska få lite mat sen ska han sova och sen ska jag kolla på film hela kvällen.
Imorgon ska jag få tårta! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Affi

Grattis på födelsedagen kompis! Hoppas att du har haft det bra och att du får en fin kväll!

Kram, A.

2009-06-05 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0