En dag hoss Maya

Idag har jag och Antonio varit hemma hoss Maya och Lilima.
Lilima låg och sov när vi kom dit så Antonio lekte och busade, sen blev kl så mycket att Maya var tvungen att väcka Lilima.
Maya skulle nämligen bjuda mig på lunch. Vi gick och handlade, det blev grekisk mat.
Vi beställde och sen gick vi hem till Maya och åt.
Vi fick massa massa mat det var riktigt gott!
Antonio fick också smaka lite, Lilima satt i sin Babysitter så ställde sig Antonio bakom  och gungade lite på den.
Haha han var jätte söt men han fick värsta busika blicken när han stod där så jag kollade lite extra.
Sen fick bebisarna leka på golvet en stund och sen åkte vi hem, Antonio hade inte sovit på hela dagen.
Men när vi kom till slussen somnade han.
Haha Maya lärde Antonio att Dinosarier säger Muu.
Sen gick han runt och sa Muu ett bra tag, haha.
Sen på tunnelbannan på vägen hem, så lärde jag hom vad katten säger.
Så när vi kom hem blev hans papi väldigt inponerad av att Antonio både visste vad dinon och katten säger.

Sen gick vi och handlade på ica och Antonio fick två nya Babar filmer, efter att ha sätt dom andra två ca 600 gånger kan man verkligen arenda replik utantill.
Imorgon är det skolan kom jag just på, fan!
Jag har ju ingen nyckel och inga pengar på mobilen så det verkar onödigt att åka dit och chansa igen, eller?
Ska iallafall sova nu elle ne jag är hngrig så jag ska nog äta något inan, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0