Antonio sover som en liten prins.

Efter det blåste så mycket ute gick vi till globen och shoppade, jag fick två par shorts och en kjol.
Min man köpte en radio styrd helikopter.
Sen köpte vi en två nu muggar till Antonio.
Sen gick vi hem, Antonio somnade men fick bara sova tills vi kom hem.
Vi har ätit middag och Antonio somnade i bra tid i dag, kvart över 8.

Det finns en sak jag hatar med att vara gravid, det är när man får ont i magen.
Jag blir altid lika rädd att något ska hänta bebisen.
Sen dessuton när man slutar må så illa så känns det lite som att man kanske inte är gravid längre.
Läskigt.
Men det blir roligare när magen växer, dom säger ju att magen växer snabbare andra gången.
Så vi får se hur stor mage jag får nu, förra gången hade jag inte så överdrivet stor.
Haha men min man sa att jag gick som en pigvin.
Ska nog snart sova, måste bara vänta tills mamma hämtar Lima.
Skriver kanske mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0