75 års kalas

Igår var min man och jag på 75 års kalas, det var min mans ingifta morbros som fyllde år.
Det var riktigt lyxig och godmat, man fick mycke iallafall så man blev mätt.
Trevligt var det väl också men väldigt jobbigt att min mans lilla syste höll på att klänga och vara med honom hela tiden så fort jag höll honom i handen och vi skulle hälsa på någon var hon så klart tvungen att hänga just på den armen jag höll i.
Jag menar hon är faktiskt 13 år!
Innan vi kom till festen så skulle vi hem till min mans mamma.
Så klart blev det tjafs där också, hans syster vägrade klä sig fint, hon skulle typ gå som en hipphoppare.
Och deras släkt är så där fin av sig så det passar vekligen inte in, men efter massa skrik och gråt så kom vi allafall in i taxin, min man var tvungen att underhålla henne tills hon blev glad, fan hon är verkligen som en 5 åring!
Inte nog med det så blev min svärmor oförskämd mot taxi gubben bara för att stället vi skulle till inte fanns med på deras Gps, som det var hans fel.
Vi var iallafall borta i sex timmar, det längsta hitills, Antonio var hemma med sin mormor.
Men det hade gått bra som tur var.
När vi skulle hem fick vi sjus till odenplan sen åkte vi taxi hem.
Vi var hemma kl halv 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0