vill sova nu

Jag är as trött och vill sova, ska lägga mig snart.
Men jag känner på mig att jag inte kommer kunna sova eftersom att jag bara kommer ligga och tänka på massa saker som vanligt :( jag orkar verkligen inte.
Måste ju försöka med lite rutiner med Antonio, nu när han snart ska börja på dagis.
Men när jag inte somnar förens halv4 så är det inte så konstigt att jag inte orkar gå upp tidigt.
Imorgon ska vi nog gå till parken det var länge sen, sen får vi se vad vi hittar på.
Skulle ju ha träffat Freja i morgon men jag glömmde att det var onsdag i dag så vi får se om vi kanske ses endå.

Gud bara jag sitter här känner jag hur alla jävla tankar håller på att göra så min hjärna exploderar.
Tänker på allt mellan himmel och jord, önskar att jag kunde somna vid 10 och sova hela natten.
Jobbigt!!!!
Ska ialllafall försöka sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0