Vilken vecka är jag i?

Igentligen skulle jag gått in i vecdom veckka 19 i dag, men ni vet jag inte.
Eftersom att dom flyttade fram BF till den 28 så kanske jag går in i vecka 18 igen.
Frågade på ultraljudet men nu när jag tänker efter så svarade hon aldrig på den frågan.

Precis när jag fick veta att jag var gravid, i vecka 4 så var jag på HM och kollade då fanns det fullt med Hallo Kitty bebis kläder, men då viste jag ju inte om det var en tjej, men nu när vi kollade på HM så fanns det typ ingenting kvar :S
Så jag beställde hem HM katalogen i hopp om att det finns där så jag kan beställa :) hihi

En sak jag också glömmt bort det är att det gör så ont när magen växer.
Kan typ inte röra mig eller böja mig ner.
Dessutom sparkar bebisen som en galning, men det är ju bra :)
Älskar kännslan av att känna sin bebis i magen.
Sist när jag var gravid så tyckte min man att det var jätte läskigt att känna Antonio sparka i magen, spresigellt när man såg utanpå magen att han sparkade :)

Det är helt sjukt att tänka att jag om ca 5 månader är 2barns mamma. :)
Älskar mina bebisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0