Vaken

Jag vaknade kl 6 av att jag hade väldigt ont i armen som vanligt, vet inte varför det händer.
Sen skulle jag på toan, plötsligt hörde jag att någon tassade runt, först trodde jag att det var min man som var i köket men sen plötsligt såg jag en liten Antonio komma gående, helt nyvaken.
Så jag bar in honom i sovrumet och försökte få honom att somna.
Men han vägrade, så nu är vi uppe.
Antonio har fått ny bjöja och välling och vi har läst lite bok.
Så nu leker Antonio lite för sig själv.
Hoppas han kan vila en stund igen lite senare, innan vi ska gå.

Skriver mera senare hej så länge.


Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Usch ja de e läskigt :(

2009-07-29 @ 22:17:39
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0