Vad har hänt med mig?

Uch vad jag känner mig elak :(
Hela dagen i dag har Antonio bråkat, han har bitit och rivits heladagen.
Han slåss också.
Förut slutade han när man sa åt honom och typ sa nej inte slåss klappa fint och pussas.
Men nu skiter han i hur man säger det han lyssnar inte ens när man blir riktigt arg.
Att skrika och och bli arg är något jag verkligen hatar iallafall när det gäller Antonio.
Men idag har jag blivit riktigt förbannad, han lyssnar verkligen inte :(

Jag vet så klart att man måste säga ifrån ordentligt men att behöva höja rösten ordentligt eller behöva ta tag i hans lilla han klarar jag verkligen inte.
Han är ju min lilla bebis :(

Uch nej jag mår verkligen dåligt bara jag tänker på det.

Nu är iallafall Antonio och badar med sin papi sen ska han få sova.
Vi har ätit middag och idag blev en jobbig dag för alla tre fick olika middagar.
Ne nu ska jag hämta Antonio för han har badat klart :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Usch tråkigt med sådana dagar, inte kul att bråka med sina sina små sötnosar.

2009-07-28 @ 13:41:33
URL: http://www.dockblogg.thhb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0