Ultraljud i dag

Nu har vi kommit hem från ultraljudet.
Fan va jag var nervös, när vi kom in på sjukhuset så sa jag till min man,
Tänk om jag inte är gravid utan bar tjock, haha.
Vi fick vänta en kvar sen fick vi gå in, tanten var snäll.
Fick precis samma kännsla som med Antonio.
Det är så sjukt att se att man har en liten bebis i magen. :)
Men allt såg bra ut som tur var.
Vi frågade om man kunde se om det var en tjej eller kille.
Hon sa att hon tyckte inte att det fanns något som tydde på att det var en kille.
Så alltså ska vi troligtvis få en liten Prinssesan :D
Men sa att BF är 28 December istället för 22.
Men jag tror bebisenn kommer födas 10 December :) hihi
Sen fick vi två jätte söta bilder på bebisen.

Vi har ebstämt namn också, eller ja antingen ska hon heta.
Isabell eller Julia :)
Tänkte lägga upp en magbild också men har inte hittat Usb sladden till kameran än :(




Här är bebisen, eftersom att vi inte har någon scanner så fick jag fota bilderna.
Därför dom är lite suddiga.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Våran dotter Alva var också beräknad till den 28 december. Jag sa till min sambo att bebisen kunde komma antingen före jul eller så kunde den stanna inne i magen tills efter nyår. Så nyårsdagen är hon född :)

2009-07-20 @ 15:31:27
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

Åhh vad underbart med ultra =) jag skall ha på min födelsedag 12 dec :) hihi.

Ja de med gungan får vi se hur vi gör :)

2009-07-20 @ 17:41:03
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Vad roligt med en tös! Då får ni en av varje precis som vi : )

2009-07-20 @ 20:59:57
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0