Två bebisar

Nu är vi äntligen hemma, vi träffade Maya och Lilima kl 1 vid t-centralen.
På tunnelbannan när jag skulle gå på med vagnen så stod det två killar så bad jag dom flytta på sig, den ena kille bara lådsades om att jag inte fanns medans den andra bara kolla och sket i det.
Fy fan va jag blev arg, så irriterande.
Sen när jag gick av så hade dom lagt som en tjock platta vid kanten av perongen.
Så jag gick längst in där den nte låg då kom en jävla tant och sa otrevligt, flytta på dig.
Som om hon inte kunde gå upp på kanten.
Jag blev så arg att jag faktiskt höll på att skälla ut henne ordentligt.
Sen träffade jag Maya och Lilima och bebisen hade blivit jätte stor.
Gud va hon är söt!
Sen skulle vi äta vi såg en pizzeria där var det helt fullt så vi fick gå runt i typ en halv timme innan vi hittade en.
Jag beställde en kebabtallrik och Maya en Pizza, det var svindyrt.
Både Antonio coh Lilima satt vid bordet , vi satt vid ett litet bord så det blev kaos så vi fick flytta till ett större bord.
Då kastade Antonio mat på Lilima och rev henne.
Sen gick vi till Zara och jag köpte två tröjor till Antonio sen gick vi till slussen och åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0