Trött

Måste bara tacka för alla fina komentarer =)

Just nu är Antonio jätte trött men det är försent att vila.
Vi har varit och plockat bär och kollat på kor och en häst.
Nu när mammainte är här och jag sa att vi skulle gå och plocka bär, så fick jag verkligen den där känslan.
Shit jag är fan vuxen =) haha

Igår satt jag och kollade på tre avsnitt av 16 år och gravid sen blev jag så trött att jag somnade.
Antonio vakande kl 6 på morgonen och var helt pigg.
Fan va jobbigt, han bara gnällde och gnällde men sen som tur är fick jag honom att somna om.
Fast vi råkade sova tills kl 1 så det var inte så bra.

Nu måste vi byta blöja på bebis skriver mera sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0