Mysig dag

Idag efter ultraljudet så gick vi till globen och år sushi.
Sen köpte jag ett par mamma byxor, eftersom att jag köpte mina första mammabyxor samma dag vi var på ultraljud och kollade på Antonio.
Så känndes det lite som att jag var tvungen att göra det den här gången också.
Blev ett par jeans i stl 36, dom 38 var vekligen som tält.
Sen skulle vi köpa en sladd till kameran men det fanns inte så det fick bli en minneskort läsare istället.
Så snart ska jag lägga upp bilder.

Antonio sover fortfarande inte, han satt nyss brevid mig i soffan och kammade mitt hår.
Han är så söt när han gör det  :)
Nu ska jag fixa lite bilder

Glömm inte att rösta på mig
http://haniskogen.blogg.se/2009/july/de-fem-finalisterna.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0