Mat mat mat.....

Min man sitter och äter lunch, men jag får inte äta nu.
Jag är jätte hungrig.
Antonio sover nämligen i min säng och vi vill inte att han ska rammla ner.
Så nu sitter jag här i sängen och bloggar,
jag sov tills kl 1 i dag, hatar dom här dagarna när jag är så trött att jag verkligen inte kan vara uppe.
Men efter att Antonio har ätit ska vi nog göra något roligt med honom, kanske fylla lilla poolen så han kan bada.

Ikväll är det Irobot på tv så jag hoppas jag kan få se den =)
Annars vet jag inte vad vi ska göra mera under dagen jag är sugen på att shoppa men det finns inget ställe man kan göra det på här.
Jag får helt enkelt vänta tills vi kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0