Magen

Skrev ju förut att jag inte tyckte att magen hade växt så mycket.
Men nu när jag tänker efter hade jag typ inte en sån här stor mage förens i vecka 22.
Förra gången började det synas i vecka 18.
Så efter vi varit på ultraljud så följde min man med mig till H&M och köpte mamma kläder.

Så när jag den här gången är i vecka 18 om två veckor kanske magen är enorm =) haha
Läste på vårdguiden att magen växer snabbare med andra barnet men den blir inte större än första gången.
Jag hade inte så jätte stor mage, om man gämför med andra.
Sen vägde ju Antonio bara 3025g =) och var 49cm.
Som tur var, vill inte ha någon jätte bebis.

Jag hoppas att nästa bebis också blir så där lagom liten =)

Jag längtar verkligen...det är så spännande och få se om det är en liten tös eller kille.
Så vi kan bestämma namn och köpa massa kläder om det är en tjej.
Om det är en kille så har vi, jag skojjar inte 5 stora svara sopsäckar med kläder.
+ massa kläder vi köpt till Antonio som han kanske han använda en gång.

Sen vill jag också köpa vagn, vet inte riktigt vad för vagn än,
 men det finns ju inte så många syskonvagnar att välja mellan.
Sen en ny spjälsäng med en sån där kant man kan ta bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0