Landet igen

Haha mamma är så rolig, hon sitter och kollar på Simsons :D
Nu är vi iallafall på landet och Antonio sover redan, skönt.
Idag har vi plockat svamp och inte så mycket mera, ätit paj också :)

Jag saknar min älskling men det är bra att vi är ifrån varandra lite och skönt att prata med mamma lite.

Ska kolla på sista avsnittet av 16 and pregnent senare.


Juste jag fattar inte att vissa föräldrar verkligen skriker på sina små barn.
Vi var och handlade så var det en mamma och en pappa som lämnade sin 3åring vig godiset.
Man kan ju räkna ut själv vad som ska hända.
Ungen förstörde ett kinderägg och pappan blev så jävla förbannad, han stod och skrek på den lilla killen i säkert 10 min.
Sen nästan drar han ungen ut ut affären.
Som förälder måste man ju fan tänka själv, man lämmanr inte en liten unge själv vid godiset och tror att ungen inte ska röra, fan va jag blir arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0