Kräftor

Vi åt en tidig midag idag eftersom att vi var på en ganska lång promenad så när vi kom hem var Antonio jätte hungrig.
Nu ska liten få välling sen ska han få sova lite tidigare än vanligt.
Till middag åt jag iallafall ett Helt paket kräftor själv.
Det var nderbart gott.
Antonio och min man åt annan mat eftersom att ingen av dom ville ha.
Imorgon ska jag träffa Maya och Lilima redan kl halv 12.
Kl 3 ska vi nämligen vara hemma hoss Nils som är min mammas kille.
Vi ska dit och fira min syster som fyller 24 i morgon.
Innan det måste jag hinna köpa en present.
Just nu sitter Antonio i soffan och är ner bäddad och dricker välling.
Min man envisades med det även om han igentligen inte får det eftersom att han kommer somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0